Prawnicy

Radca Prawny Dorota Pieróg

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Jest radcą prawnym z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Koordynuje zespołem radców prawnych w instytucji państwowej. Posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Specjalizuje się w prowadzeniu sporów cywilnych związanych z nieruchomościami i egzekucji należności. W swojej praktyce zawodowej z sukcesami reprezentowała państwowe osoby prawne ( m.in. Agencje Własności Rolnej Skarbu Państwa i Agencje Nieruchomości Rolnych Skarbu Państwa ) w kilkuset postępowaniach przed sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym.

Adwokat Wojciech Pieróg

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Prokurator m.in. Wojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie, delegowany do Naczelnej Prokuratury Wojskowej, posiadający ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe , które pozwoliło mu  dogłębnie zaznajomić się z zasadami funkcjonowania instytucji wymiaru sprawiedliwości, prokuratury,żandarmerii i policji , a także instytucji państwowych i urzędów. Obecnie wykonuje zawód adwokata.

Adwokat Roksana Pieróg

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Doświadczenie zdobywała m.in. w Ministerstwie Gospodarki, warszawskich kancelariach , a także jako asystent sędziego w Sądzie Okręgowym Warszawa – Praga w Warszawie. Autorka tekstów o tematyce prawnej na portalu prawnik.pl oraz www.gazetaprawna.pl . Specjalizuje się w prawie karnym, prawie rodzinnym oraz w prawie spadkowym.

Radca Prawny Adrian Pieróg

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego.Ukończył aplikację radcowską oraz złożył egzamin radcowski.Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w kancelariach radcowskich i adwokackich oraz sądach. Odbył wiele szkoleń i praktyk m.in. w sądach powszechnych , prokuraturach , organach administracji rządowej i samorządowej. W obszarze jego szczególnych zainteresowań pozostaje prawo pracy oraz odszkodowania.